Ahad, 18 April 2010

Air Mata kasih....


Salam..bulan ni merupakan antara bulan yang sibuk sekali..Bukan bagi saya seorang saja. Tetapi kesibukkan bagi semua, terutamanya kawan-kawan saya yang berada di Mesir sekarang. Begitu juga kawan saya di Malaysia ni.. Ada yang dah selesai menghadapi zon peperiksaan dan ada juga yang belum..Punyalah sibuk sampaikan kawan-kawan yang ada disini,dilupakan seketika. Bukan sengaja ditinggalkan,tetapi demi mengejar cita-cita yang akan menjamin kehidupan masing-masing pada masa akan datang..Jadi bagi saya disini,tidak mengapalah jika tidak ada masa untuk beronline di internet pun. Selagi saya masih diingati oleh 'mereka',oleh 'dia'.. Tak apalah, its okey.. Kepada kawan-kawan semua,selamat menghadapi peperiksaan.Semoga semua dapat keputusan yang mumtaz, dimudahkan segala urusan,dan mendapat segala apa yang di cita-citakan. Tumpukan pada peperiksaan dulu,itu yang lebih penting daripada saya di sini...


Tidak dinafikan rindu itu sentiasa ada. Rindu pada banat itqan,bila dah jauh antara satu sama lain,terasa sunyi duduk sorang-sorang disini,rasa sorang sangat...Dulu bila air mata ini tumpah ada nakiah yang menenangkan,ada puya yang memujuk,ada seseorang yang dapat berkongsi semuanya. Tapi sekarang, air mata ini tersekat dan tertahan oleh ketabahan. Kadang-kadang, tumpah mengalir membasahi pipi.. Dan ia kering sendiri tanpa ada sesiapa disini lagi..Bila dah biasa 'dia' selalu dekat,terasa kehilangan bila 'dia' terlalu jauh...


Harap-harap kita semua masih ingat kenangan kita bersama,walaupun ada kenangan yang lebih indah daripada kenangan kita,mungkin. Kenangan dalam hidup seseorang itukan berbeza-beza..Harap saya di sini masih di ingati,walaupun di sana ada yang lebih baik lagi..........Ya Allah kekalkanlah kami semua,semoga dengan cinta dan rindu ini akan mempertemukan kami semula.... Makbulkanlah permintaan ku ini Ya Allah......

1 ulasan:

  1. Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan atau manisnya bicara di bibir,tapi terletak pada ingatan seseorang ke atas saudaranya di dalam doa..La tahzan,InnAllahama'ana..

    BalasPadam