Khamis, 27 Mei 2010

Wajah-wajah mereka..


Selama hampir enam bulan wajah-wajah inilah yang sentiasa mewarnai dan menceriakan hati ini... Segala derai tawa, esak tangis merekalah yang memadamkan rasa sunyi dan sedih yang bersarang jauh di sudut hati. Dan wajah-wajah inilah jua yang akan membuatkan saya sentiasa rindu.....
Sesi bergambar dalam surau:
Masa untuk belajar azan dan iqamah


Abdul Rahman, Zikry dan Anas yang kiut miut
Gaya-gaya anak-anak murid



Group lelaki,ketua kelas yang tengah sekali tu




Group perempuan yang solehah,sebelah kiri tudung putih tu penolong ketua kelas.

Sesi bergambar dalam kelas:


Tasmi' bacaan tahiyat Anas, tapi sempat lagi yang lain curi-curi amik gambar.

Pencil case bear-bear tu pun termasuk dalam gambar??


Dari kiri Amir, Si Kyut Danial, dan Si Encem Firdaus


Takut untuk meninggalkan mereka semua nanti. Bila tiba masanya, pasti.......Saya tidak akan meninggalkan mereka dengan tangisan semata-mata. Tetapi saya mengharapkan ada sesuatu yang akan terlekat di sanubari mereka. Bukan saya mengharapkan untuk diingati oleh mereka, tetapi besar harapan saya untuk mereka dapat sesuatu daripada saya. Saya nak lihat Siti Sarah dari kelas pemulihan sudah pandai baca tahiyat. Saya mahu lihat, Masyitah tahun tiga pandai baca jawi. Saya ingin lihat Anas tahu bacaan solat walaupun dia tidak tahu membaca. Saya teringin lihat mereka semua dapat sesuatu daripada apa yang saya ajar mereka semua selama ini. Harapan saya besar, supaya satu hari nanti saya akan lihat mereka semua semula, JADI seseorang yang MENJADI!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan